Har du lyst til at spille fodbold i Asnæs Boldklub ?

Hvis du kan sige ja til dette, så mød op til træning på Boldklubbens baner på Esterhøjvej 62 i Asnæs. Træningstider og holdfordeling finder du i menuen ungdoms hold eller senioer hold. Der vil du kunne se hvornår der trænes samt hvilken årgang der træner hvornår.

Medbring dit sygesikringsbevis, der står alle de oplysninger vi skal bruge for at kunne melde dig ind i klubben. Du vil af din træner blive meldt ind i Asnæs Boldklub. Der gøres opmærksom på at nye ungdomspillerne har indeværende sæson som gratis prøvetid, således at det nye ungdomsmedlem kan se om denne sportsgren er noget som passer ham/hende.

Hvis du er seniorspiller og kommer fra en anden klub, skal du huske at medbringe dit spillercertifikats oplysninger i følge DBU's regler.

Hjemmeside fra NemmeHjemmesider.dk