Udlejning af klubhuset

Bemærk udlejes ikke til ungdomsfester

Skal du holde barnedåb, konfirmation, fødselsdag eller lignende, så kan Asnæs Boldklub's Klubhus tilbyde dig gode lokaler som består af:

Stor sal med siddepladser til ca. 50-60
Forrum
Toiletter og gang
Service, el, vand og varme indgår i prisen.
Lejen er incl. Moms kr. 2.000 kr. Udlejes fortrinsvis til klubbens egne medlemmer.

Du kan få udleveret nøglerne til lokalerne dagen før festen. Tid og udlevering af kontrakten aftales med Sten Jørgensen se oplysninger nederst på siden.

Nøglen udleveres, når lejen er betalt og ved udlevering af nøglen betales samtidig et KONTANT depositum på 500 kr.

Aflevering af nøglen senest dagen efter festen ca. kl. 12.00, eller efter aftale med Sten. Her får man sit depositum på 500 kr tilbage, hvis rengøringen og service mm. er i orden.

Ved udlejning skal man være opmærksom på, at det er en fodboldklub, og der er som hovedregel fodboldsæsonen (kampe) fra ca. påske til den 1. november.

Der gøres opmærksom på at udlejning af klubhuset, går ene og alene til Klubhusets drift, og ikke indgår i boldklubbens regnskab.

Der ydes ikke rabat på lejeprisen selvom man er medlem af Boldklubben.

Henvendelse vedr. ledige udlejningsdage kan foretages til Peter Stenbring 9392 9675 eller på mail: PStenbring@gmail.com

Med sportslig hilsen

AB1910 og Klubhus bestyrelsen