Kunstgræstider

(Se ledige tider under Kunstgræstider i emne felt. eller kontakt os for en god aftale)

1. Vi modtager din bestilling via tlf 93929675 & din bestilling bekræftes via SMS eller mail.

2. Pris for leje af Kunstgræsbanen aftales individuelt alt efter om der er tale om engangs leje eller sæson leje og omklædningsrum, så kontakt os

3. I prisen kan der være incl. 2 stk. omklædningsrum & der er mulighed for at få Lys på banen.

4. Der betales på reg nr: 3208 & konto nr: 3566382547 (faktura fremsendes efter endt leje) ved betaling, husk at påføre klubnavn samt kontaktperson.

5. Banen udlejes både til træningspas og kampe. Asnæs Boldklub forbeholder sig ret til at booke klubbens egne hold ind i de tider, som klubben har brug for & resttider kan bookes efter først til mølle princip. Udlejer skal selv huske div. materialer såsom bolde, kegler, veste, samt bestilling af dommer ved kampe.

Regler for benyttelse af Kunstgræsbanen på Asnæs Stadion

- Kun spillere, trænere samt ledere for de hold, der benytter banen, må befinde sig på kunstgræsarealet. Tilskuere SKAL opholde sig på flisegangen udenfor indhegningen.

- Fodboldstøvler skal børstes rene inden Kunstgræsbanen betrædes.

- Der må kun anvendes fodboldstøvler med almindelige knopper & Ikke Aluminiumsknopper!!!

- Rygning er strengt forbudt indenfor indhegningen af Kunstgræsbanen samt på anlægget.

- Der må ikke efterlades affald, strømpetape, flasker, m.m. (Benyt skraldespandene)

- Der må ikke medbringes andre rekvisitter på kunstgræsbanen, end dem der forefindes. Stole, bænke, skal være på flisegangen udenfor indhegningen.

- Alle mål skal skubbes ud til hegnene efter endt brug, 7/8-mands mål skal ud i "hullerne" med 3-mands mål heri.

Vi håber i får en super oplevelse på vores kunstgræsbane og vi står naturligvis til rådighed for yderligere oplysninger eller spørgsmål på Tlf: 93 92 96 75

Med sportslig hilsen

Kunstgræsudvalget, Asnæs Boldklub