Find vej til Asnæs Boldklub Stadion

Kørselsvejledning
Fra København/Roskilde:
Kør ad Holbæk motorvejen og fortsæt ad Rute 21 motortrafikvejen, og tag afkørslen mod Asnæs + Grevinge, første rundkørsel første vej, de 2 næste lige over, og fortsæt af Rødhøj til du når rundkørslen i Asnæs, drej af første vej i rundkørslen, fortsæt af Bobjergvej lige ud. Vejen fortsætter og hedder nu Esterhøjvej, fortsæt forbi OK tank, drej til højre ved boldklubbens baner.

Fra Holbæk via Grevinge:
Kør ad Rødhøj til du når rundkørslen, drej af første vej i rundkørslen, fortsæt af Bobjergvej lige ud. Vejen fortsætter og hedder nu Esterhøjvej, fortsæt forbi OK tank, drej til højre ved boldklubbens baner.

Fra Slagelse via Høve:
Når du kommer kørende igennem Høve (meget lille by), drej til højre midt i byen ved "pejsemanden" mod Asnæs. Kør ca 1200 m. drej til venstre ved boldklubbens baner.

Fra Nykøbing via Høve:
Når du kommer kørende igennem Høve (meget lille by), drej til venstre midt i byen ved "pejsemanden" mod Asnæs. Kør ca 1200 m. drej til venstre ved boldklubbens baner.

Asnæs Boldklub 1910
Esterhøjvej 62